El podcast NaN, Not a Number és un espai dinàmic i divertit on quatre professors es reuneixen per parlar de temes relacionats amb el cinema, la tecnologia, l'ed...
En aquest cinqué episodi de la temporada, rebem a Nacho Chambó, expert en innovació, estratégia digital, creador de contingut i gran professional, per parlar sobre com la tecnologia està transformant el món empresarial i les noves oportunitats en àmbits professionals.Debatem sobre els reptes de les startups, les habilitats clau per triomfar i com adaptar-se als canvis tecnològics.Finalment posem a prova el nostre convidat i a tot l'equip amb un joc cinèfil ple de curiositats, memes i situacions inesperades. Qui en sabrà més?
--------
57:31
NaN | T01x04 | Falleres, ninots i el NaN en flames
En aquest especial de Falles, ens endinsem en el món de la tecnologia aplicada a una de les festes més emblemàtiques del nostre territori. A la secció Beta o VHS? descobrirem com la innovació està transformant les falles, des de l'ús de tecnología precisa per al dispar de la pirotécnia, fins a l'impressió 3D per a la creació de ninots més detallats. A més, presentem un nou joc especial de Falles que combina la tradició amb les rialles i les situacions sense sentit. Vorem qui guanya esta vegada, ja que serà un tots contra tots!!
--------
55:20
NaN | T01x03 | Un munt de dones creant el nostre futur
En aquest tercer capítol celebrem el Dia de la Dona amb un programa especial. Conviden dues professores que ens parlen sobre les seues experiències personals i el paper de la dona en el món. Estrenem la secció "La intrahistòria de la història", dedicada a dos figures femenines pioneres com Hedy Lamarr i Ada Lovelace, destacant les seues contribucions, sovint oblidades. A més, a la secció "PreguntaTEC", responem noves preguntes dels oients relacionades amb la tecnologia. És un episodi ple de reivindicacions i homenatges al llegat i al futur de les dones en la innovació.
--------
57:37
NaN | T01x02 | Metafonologia de colors al segle XX
En aquest segon capítol de Not a Number, explorem la intersecció entre l'educació i la creativitat. Entrevistem a Pablo i Lidia, docents que han impulsat un projecte col·laboratiu entre FPB i Primària centrat en la metafonologia. A la secció Docència de Trinxera, compartim experiències personals que ens han marcat a l'aula. I acabem amb un concurs de preguntes per parelles, pomes conta finestres, on els concursants hauran d’endevinar el misteri a partir de pistes. Un capítol ple de colors, reflexions i diversió.
--------
55:31
NaN | T01x01 | Amistats, news i fakenews
En aquest primer episodi oficial parlem de les últimes novetats tecnològiques: nous mòbils, avanços amb el grafè i altres innovacions sorprenents… o no tant? Entre les notícies, s’hi amaguen algunes fakenews, i la nostra missió és descobrir-les abans que ens la colen.A més, en la segona part, responem preguntes dels oients, debatint dubtes tecnològics, drames docents i algun atac personal..., sempre amb una mirada crítica i divertida.
El podcast NaN, Not a Number és un espai dinàmic i divertit on quatre professors es reuneixen per parlar de temes relacionats amb el cinema, la tecnologia, l'educació i les vivències laborals, tot això amb un toc d'humor i concursos. Aquest podcast està pensat per a tots aquells que s'interessen per la tecnologia, l'ensenyament i el món del cinema, oferint una mirada fresca i propera des de la perspectiva dels docents.